Welcome, Guest. Please login or register.
November 21, 2009, 08:39:01 AM
Home Help Search Login Register
News:

+  iJoomla Forum
|-+  General
| |-+  Translations
| | |-+  ijoomla 1.5 french
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: ijoomla 1.5 french  (Read 1528 times)
sylv20c
Newbie
*

View Profile Email
« on: June 18, 2009, 12:22:28 AM »

Hello, how to use ijoomla for v1.5 in french ? have you got a french traslation file please ?
thanks a lot.
majordome
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: July 17, 2009, 07:19:36 AM »

Bonjour,

je suis en train de terminer une traduction de ijoomla magazine version 3.0.9.
Je reposterai pour indiquer quand elle sera disponible (fin de semaine prochaine sûrement).

Hello,
I'm going to achieve a french translation of ijoomla magazine 3.0.9
I will inform you for its availability (perhaps end of next week).
Regards.
RicardoCorai
customers
Hero Member
*

View Profile WWW
« Reply #2 on: July 17, 2009, 08:51:55 AM »

Great,
Feel free to email me to ricardo at ijoomla dot com.
Remember to read this message:
http://www.ijoomla.com/forum/index.php/topic,3441.0.html
Best regards,

Ricardo Corai
Moderator
www.planetacms.com
majordome
Newbie
*

View Profile
« Reply #3 on: July 19, 2009, 11:36:06 PM »

No problem,
and thanks for the future promo code  Grin
majordome
Newbie
*

View Profile
« Reply #4 on: July 27, 2009, 05:25:47 AM »

Pour les francophones intéressés par la traduction que j'ai annoncée... Je n'ai pas fini la relecture afin que ce soit le plus propre possible. Je n'aurai vraisemblablement pas le temps de la proposer avant début septembre car je pars en vacances tout le mois d'Août  Cheesy
Désolé si j'en ai fait saliver quelques uns. Il faudra patienter un peu.

Hi,
I started a precise rereading of my translation for a better quality of it. But time of hollydays (deserved, yes !) is approaching. I'll deliver my work in september. Promised !
RicardoCorai
customers
Hero Member
*

View Profile WWW
« Reply #5 on: July 27, 2009, 11:15:26 AM »

Thanks!

Ricardo Corai
Moderator
www.planetacms.com
majordome
Newbie
*

View Profile
« Reply #6 on: September 07, 2009, 01:10:40 AM »

Bonjour,
je vous tiens au courant de mon avancée sur la traduction de ijoomla magazine: Je suis déçu de constater que certaines chaines de texte ne sont pas dans le fichier langue mais directement dans le code. Ce qui veut dire que la traduction ne sera pas "propre". Certains menus déroulants afficheront des expressions en anglais. J'hésite à retoucher les fichiers code car ce n'est pas très standard comme démarche, et çà oblige à maintenir l'ensemble de l'application à chaque nouvelle version.  Sad

Hello,
I'm testing my french translation, and i'm disapointed to see that a part of strings are not in language file but directly in the code files!
It means that translation will not be "clean" ! Some english words or expressions will remain at screen.
I can translate it in code, but it's not very standard and not simple for maintaining translation of future releases!

Regards,

Serge
Dauphine
Newbie
*

View Profile
« Reply #7 on: November 03, 2009, 03:55:14 AM »

Bonjour,
je vous tiens au courant de mon avancée sur la traduction de ijoomla magazine: Je suis déçu de constater que certaines chaines de texte ne sont pas dans le fichier langue mais directement dans le code. Ce qui veut dire que la traduction ne sera pas "propre". Certains menus déroulants afficheront des expressions en anglais. J'hésite à retoucher les fichiers code car ce n'est pas très standard comme démarche, et çà oblige à maintenir l'ensemble de l'application à chaque nouvelle version.  Sad

Hello,
I'm testing my french translation, and i'm disapointed to see that a part of strings are not in language file but directly in the code files!
It means that translation will not be "clean" ! Some english words or expressions will remain at screen.
I can translate it in code, but it's not very standard and not simple for maintaining translation of future releases!

Regards,

Serge

Bonjour Serge,

As-tu une version française de iJoomla ?
Merci de ta réponse

Cdt

Regis
sharky_46
Newbie
*

View Profile
« Reply #8 on: November 09, 2009, 07:41:35 AM »

Bonjour,

quand est -il de cette traduction française, cela m'intéresse, est-elle fine ?
Si oui serait-il possible de la partager en la postant ici, ce serait sympa et ça me ferait gagner beaucoup de temps Wink

Merci ;-)
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length